×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲ تیر - ۱۴۰۵  
false
false

 

✍️به قلم:فاضل فاضل نیای فومنی

 

گیل رخ/این روزها در اکثر خبرها در نشریات مکتوب و فضای مجازی از تحرکات ارتش و قرارگاه محرومیت زدایی ، برای عمران و آبادی شهرهای گیلان خبر می شنویم و حضور نمایندگان استان در لابی هتل معین فومن محل برپایی جلسات دکتر خلبان رحمانی با آنها. اما در این میان آنچه باعث سوال و ناراحتی شهروندان فومنی و شفتی می باشد این است که چرا دکتر معصومی نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در هیچ یک از جلسات و برنامه های ارتش در فومن حضور ندارد ؟ در این مقال نمی خواهیم به آن پاسخ دهیم و بزودی در آینده به این سوال خواهیم پرداخت اما آنچه مهم است اینست که چرا دکتر معصومی درباره این غیبتها سکوت نموده و علت را توضیح نمی دهد ؟ مردم سوال دارند که اکنون پس از سالها یک فرزند این خطه به چنین جایگاه بلندی دست یافته چرا فومن و شفت از آن به بهترین وجه استفاده نمی کند ؟ (بخدا ما خیلی ها را داشتیم که به بالاترین جایگاهها در کشور رسیدند و اکنون هم هستند اما توجه ای به دیارخودشان نمی کنند و فقط برای روزهای تعطیل می آیند و آن هم بگونه ای که کسی آنها را نبیند )نمایندگان شرق گیلان حتی نمایندگانی از استانهای دیگر از کوچکترین فرصت استفاده می کنند تا در یک مراسمی امیر خلبان رحمانی را ببینند و از آن برای شهرشان استفاده نمایند که نمونه بارز آن افتتاح باشگاه ورزشی ماکلوان سردار جنگل فومن که چندین نماینده به همراه دو رییس فراکسیون مجلس هم حضور داشتند اما نماینده فومن و شفت غایب بودند .

بحث در این مورد را به زمان دیگری موکول خواهم نمود اما اکنون از آقای دکتر معصومی سوال دارم که واقعا چرا در این مدت جنابعالی در حوزه نمایندگی خود دیده نمی شوید ؟ مدتهاست هیچ اتفاق بزرگی در این شهرستان اتفاق نیافتاده است ؟

اگر پروژه ای هم اتفاق افتاده با کمک و همت امیر خلبان دکتر رحمانی بوده است که حواشی بسیار زیادی برای این شهر درست نموده است حتی در نصب بنر برای تشکر از ایشان هم حاشیه سازی درست کرده اند ؟ واقعا شما ساکت هستید یانه کارهایی انجام داده اید و مردم نمی دانند و اطلاع رسانی نمی کنید ؟ این عدم اطلاع رسانی و دوری کردن از خبرنگاران هم خود نشانی از ضعف است . برای نمونه ما از گوشه و کنار می شنویم جنابعالی هر ماه با وزیر و یا معاونین وزیر و یا با بسیاری از مسولان بلند پایه کشوری جلسه می گذارید اما خروجی آن را کسی نمی داند حتی جلسه اخیرتان با وزیر راه و شهرسازی بسیار عالی بود تا جاییکه بنده اطلاع دارم بسیار می تواند آن تصمیمات برای این شهر و حتی خود جنابعالی خوب بوده باشد اما کسی از آن با خبر نیست .چرا باید اینگونه باشد ؟ چرا مردم باید در شنیدن اینگونه اخبار محروم باشند ؟ من معتقدم که درباره این پل اگر همان گفتگوهای جنابعالی با وزیر را مردم بدانند و شما هم پافشاری کنید بر حقوق مردم شهرستان این شهر پس از چند دهه اتفاق خوبی برایش رقم خواهد خورد .

آقای معصومی،کار انقلابی انجام دهید و دستور تخریب این پل را بگیرید و آنجا را میدان بزنید زیرا که جلوی ضرر را هرجا بگیرید منفعت است . من و شما و همه می دانیم که آن همه بودجه برای ساخت این پل در شرایط کنونی نه امکان پذیر است و نه عاقلانه .اگر دارند بعضی ها پافشاری می کنند مسایل دیگری درمیان است وگرنه مردم فومن دوست ندارند این پل ساخته شود .مگر قرار نیست کارهای عمرانی در شهر برای خشنودی مردم باشد ؟پس بدانید نه مردم به این کار راضیند و مطمئن باشید خدا هم راضی نیست ….

آقای معصومی ، عدم ارائه گزارش شما وعدم ارتباط با خبرنگاران این شهر باعث شده که مردم نسبت به عملکرد شما سوالاتی در ذهن داشته باشند .

آنها وقتی می شنوند که در شهرمجاور احداث بخش ICU بیمارستان در حال اجرایی است و نماینده آن شهر به همراه فرماندار و مسوولان در روز جمعه با رییس علوم پزشکی استان گیلان جلسه اضطراری برگزار می کنند تا با حضور دکتر رحمانی بودجه های احداث این بخش مهم خدماتی مردم را دریافت کنند و شما در همان روز و همان ساعت با تصمیم مشاوران خود در یک رستوران با جمعی از افراد طرفدار خود می نشینید و حرفهای تکراری می زنید و می شنوید باید قبول نمایید که دل نگران شهرشان می شوند .

این روزها گذرشما اگر به صومعه سرا بیافتد تمام شهر را در حال آسفالت می بینید و پرده های براافراشته شده که همه از امیر رحمانی تشکر نموده اند .چرا نباید این آسفالت ها را داخل شهرهای فومن و شفت داشته باشیم ؟

دکتر رحمانی اهل همین شهر است دلش برای این شهر می تپد با او ارتباط برقرار نمایید کاری نکنید که مردم فومن و شفت به این فکر بیافتند که شماعامل عقب ماندگی این دو شهرستان در این سالهاهستید .بیمارستان فومن از خیلی کمبودها رنج می برد و مردم چشم انتظار تحقق وعده های شمایند ….

حرف آخر اینکه نمی دانم که اصلا چه اتفاقی افتاده که شما دو عزیز نمی توانید با هم دور یک میز بنشینید اما هرچه هست با کمی خردورزی برای توسعه دو شهرستان باید این ارتباط برقرار شود و شما بعنوان نماینده باید پیشقدم بشوید و دست نیاز به سوی قرارگاه ارتنش دراز نمایید تا چهره دو شهرستان فومن وشفت را از محرومیت بزدایید بنده معتقدم امیرخلبان دکتر رحمان و مشاور عالی ایشان این امادگی را دارند تا برای آبادانی و توسعه این شهر تمام تلاش خود را بکار گیرند همانطور که تا حالا انجام داده اند

آقای دکتر این موقعیت طلایی را از مردم و خودتان نگیرید و مطمئن باشید در رفاقت با امیر خلبان دکتر رحمانی همه سود خواهیم برد .

من ترسم اینست که ایشان ( امیر خلبان دکتر رحمانی ) بخاطر نامهربانیهای زیاد مسوولان این شهر همانند خیلی های دیگر عطای این شهر را به لقایش ببخشد و دست مهربانی را از سر فومن و شفت بردارد . پس تا دیر نشده دست دوستی را بسویش دراز کنید مطمئن باشید ایشان برای مردم این دیار آن را به گرمی خواهد فشرد .

 

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true